به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ورامین اظهار داشت: خروجی این نشست ها را باید واحدهای تولیدی و صنعتی در توسعه فعالیت های تولیدی و ارتقاء جایگاه خود در چرخه اقتصاد منطقه مشاهده کنند.
وی افزود: تقویت تولید داخلی علاوه بر این که می تواند به ایجاد فرصت های شغلی پایدار در منطقه و رفع بیکاری کمک کند، در کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش موثر و مستقیمی دارد.
کاغذلو اظهار داشت: تولید کنندگان به تنهایی نمی توانند مشکلات پیش روی فعالیت خود را برطرف کنند به ویژه اگر بوروکراسی های دست و پا گیر اداری، آن ها را در پیچ و خم ادارات گرفتار نماید، مسئولان به عنوان نمایندگان دولت موظفند تا با شناسایی مشکلات پیش روی فعالیت تولید کنندگان، موانع را برطرف و شرایط را برای افزایش تولید تسهیل نمایند.
وی اظهار داشت: اگر بتوانیم روند پیچیده اداری سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی را به نفع تولید کننده تغییر دهیم، آن زمان است که می توان به بهبود فعالیت های صنعتی، تولیدی و اقتصادی خوشبین بود و در اصل زمینه را برای رونق تولید فراهم کرد.
فرماندار ورامین تأکید کرد: دستگاه های اجرایی موظفند تا روند فرایند صدور مجوزات و ارائه تسهیلات به تولید کنندگان را به کمترین زمان ممکن برسانند.
وی گفت: کشور در شرایط سختی از مواجهه با تحریم های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده نظام قرار گرفته است که پیروزی در این مبارزه نابرابر، به حرکت آگاهانه در حوزه تولید و صنعت نیاز دارد.
وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات مانند گرانی، به دلیل دامن زدن به برخی از شایعات به وجود می آید، همه افراد موظفند تا با تلاش و پرهیز از شایعه پراکنی، کشور را به نقطه امن اقتصادی هدایت کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان گفت : اگر دستگاههای اجرایی، نهایت همکاری را با واحدهای تولیدی به عمل آورند، یقینا شعار رونق تولید که از منویات رهبر معظم انقلاب است محقق می شود.
در این جلسه صاحبان واحدهای تولیدی دعوت شده به کارگروه هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که در پایان پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ گردید.
ورامین در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.