به گزارش ایرنا محمد قاسمی روز دوشنبه در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین افزود:مقام معظم رهبری امسال را به نام رونق تولید نامگذاری کرده اند که در واقع تکمیل کننده شعارهای سال های قبل است و باید سمت و سوی دستگاه های اجرایی و قضایی در مسیر تحقق این شعار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه صرف برخورد قضایی حلال مشکلات نیست، اضافه کرد:باید تمامی متولیان و مسئولان با فراهم سازی زمینه اشتغال از بازگشت مجرمان به دستگاه قضایی جلوگیری کرده و بدین شکل از میزان ورودی پرونده ها به محاکم قضایی بکاهند.
دادستان قزوین افزود:امروزه رویکرد دستگاه قضا این است که به جای برخورد با یک کار انجام شده از مبادی و سرچشمه های هر اقدامی ورود کرده و مشکلات و آسیب ها را با ریشه شناسی مرتفع سازد.
قاسمی اضافه کرد:قطعا حفظ واحدهای تولیدی، توسعه اشتغال و جلوگیری از تعدیل نیروها در ورودی پرونده ها موثر است و باید مشکلات استان صنعتی و کشاورزی قزوین نیز با اهتمام دستگاه های اجرایی و قضایی شناسایی و رفع شوند.
این مسئول قضایی ادامه داد:ستادها و کارگروه های مختلف نظیر ستاد رفع موانع تولید و کارگروه تسهیل و ... برای شناسایی و حل مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شده اند و حتما با کمک دستگاه قضا در سال رونق تولید گام های بلندی برای حل مشکلات صنایع استان برداشته خواهد شد.
قاسمی خاطر نشان ساخت:در سال جاری نیز کاهش آسیب های اجتماعی، ورود جدی به بخش صنعت و کشاورزی و توسعه تولید در اولویت دستگاه قضا قرار دارد و اگر در اجرای این سیاست ها موفق باشیم در سایر برنامه ها نیز توفیق خواهیم یافت.
وی گفت:در این مسیر حتما باید از تمامی ظرفیت ها به ویژه توانمندی و ظرفیت رسانه ها به ویژه خبرگزاری ایرنا استفاده کرد و با اطلاع رسانی صحیح و به موقع به مردم گام های بلندی را برای تحقق شعار سال برداشت.
رییس خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب میان دستگاه قضا و رسانه ها به ویژه خبرگزاری ایرنا افزود: در سال گذشته جلسات فرماندهی اقتصادی مقاومتی، بازدید از واحدهای صنعتی، حضور در جلسات ستاد تسهیل و... در رفع موانع تولید موثر واقع شده و بازتاب های خوبی را در سطح جامعه داشت.
علی حیدر شاه حسینی افزود:امیدواریم در سال جاری نیز دستگاه قضا با افزایش تعامل خود با رسانه ها از ظرفیت آنها برای اطلاع رسانی به مردم بیشتر استفاده کرده و برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و رفع آسیب های اجتماعی گام بردارند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.