به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در آئین گشایش کارخانه ساخت داروهای عمومی جامد در شهرک صنعتی بهارستان کرج که با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی انجام شد، افزود: اکنون سه هزارو500 کارخانه در استان البرز وجود دارد که 150 کارخانه آنها برند جهانی و بین المللی هستند.
استاندار البرز ادامه داد: از سال گذشته به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ شده تا با تمام ظرفیت های موجود به کمک بخش تولید و صنعت بشتابند.
وی ادامه داد: استاندار به صورت مستقیم بر خدمات دهی به بخش تولید و صنعت نظارت دارد
و اگر تولید کننده و کارآفرینی در حوزه های صنعتی، کشاورزی و خدماتی کار اعلام کند، اداره ای مشکلی را برایش ایجاد کرده به او تقدیر نامه اعطا می کنیم .
شهبازی گفت: در حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات و گردشگری برنامه هایی تعریف شده که در جذب گردشگر شاهد ایجاد رونق اشتغال و گردشگری در البرز باشیم.
وی تاکید کرد: با این اوصاف تمام دستگاه های اجرایی استان البرز پای کار آمده و به مشکلات تولید کنندگان و کارآفرینان رسیدگی می کنند.
استاندار البرز اظهار داشت : سال گذشته 202 میلیون دلار سرمایه خارجی در بخش صنعت و تولید استان جذب شد که 70 میلیون دلار آن در صنعت داروسازی بود.
وی به دیدار اخیر خود با وزیر امور خارجه اشاره کرد و افزود: در این دیدار موضوع تکمیل یک واحد تولیدی صنعتی که با مشارکت یک شرکت خارجی 90 درصد آن احداث شده ، مورد بررسی قرار گرفت و قرار است با پیگیری این وزارتخانه، کارخانه مذکور تکمیل شود.
استاندار البرز گفت: این استان در بخش تولید قطعات خودرو ، صنایع غذایی و دارویی حرف برای گفتن دارد.
وی ، البرز را به عنوان یکی از استان های مولد کشور دانست و افزود: به دلیل تاثیرگذاری البرز در ایجاد اشتغال و کسب و کار این خطه به یکی از قطب های مهاجر پذیرتبدیل شده است.
شهبازی افزود: سال گذشته البرز در جذب تسهیلات تولید مقام اول را در کشور کسب کرد .
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.