علی اکبر هراتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ماموران آبفار با انجام تست کلر و بررسی آب مصرفی واحدهای صنعتی و مسکونی روستاهای شهرستان ری توانستند این مقدار انشعاب غیر مجاز را کشف و جمع آوری کنند.
وی تصریح کرد:211 مورد شامل واحدهای صنعتی، منزل مسکونی، باغ و ویلا به مراجع قضایی معرفی و 270 مورد نیز تبدیل به مشترکان مجاز شده است.
مدیر آب و فاضلاب ری افزود: انشعابات غیرمجاز در وهله اول با ابلاغ اخطاریه و در مراحل بعد با قطع، جمع آوری و معرفی به مراجع قضایی با متخلفان برخورد می کند.
وی عنوان کرد: انشعابات غیر مجاز ضمن وارد کردن خسارت به شبکه های آبرسانی، مشکلات فراوانی از جمله مصرف بی رویه آب و آلودگی های نقطه ای در شبکه توزیع و خطوط انتقال ایجاد می کند.
هراتی در ادامه از تعویض 500 کنتور خراب روستاهای ری در این مدت خبر داد و گفت: این اقدام موجب محاسبه مصرف واقعی مشترکین و سهولت در پرداخت آب بها شده است.
وی با بیان اینکه کنتورهای 10 روستای این شهرستان نیز هوشمند شده است، گفت: قرائت هوشمند موجب شفاف سازی، عدم مراجعه مشترک به بانک و صدور لحظه ای آب بها می شود.
مدیر آب و فاضلاب روستایی ری یادآور شد: خدمت رسانی و نظارت در این مناطق بدلیل پراکندگی روستاها و فرسودگی بافت خطوط انتقال آب به کندی انجام می شود.
به گزارش ایرنا، اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ری 30 هزار مشترک را در 58 روستای زیر پوشش خود دارد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.