به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت : اول اردیبهشت ماه امسال، مادر یک دختربچه 8 ساله، خبر از مفقود شدن فرزندش داد که رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرمانداری انتظامی ویژه شرق استان تهران قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد در پی جدا شدن مادر و پدر این دختر بچه، مادر برابر قانون یک روز در هفته فرزند را به همسر خود به نام محمد تحویل می داد ولی این بار پس از گذشت یک روز، از بازگشت دختر خبری نشد.
وی اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که دختر بچه به همراه پدر و همسر جدید وی، از منزل، به مقصد یک باغ در حوالی ورامین خارج می شوند.
ناظری تصریح کرد: در بررسی تماس های تلفنی محمد، مشخص شد که آخرین تماس وی با جوانی به نام مهدی بوده که پس از احضار نامبرده، وی اظهار می دارد که با محمد علاوه بر همکاری ،دوست بوده و رفت و آمده خانوادگی دارد و منکر دیدار وی در روز تماس شد.
وی گفت : با توجه به این که خودروی محمد، مقابل باغ مهدی پیدا شده بود، پلیس به تحقیقات میدانی خود ادامه داد و زمانی که مهدی با مستندات و ادله پلیسی مواجه شد، اعتراف کرد که محمد را به همراه خانواده اش به یک باغ اجاره ای حوالی شهرستان ورامین، دعوت می کند که پس از گذشت چند ساعت و نیز استعمال مواد مخدرشیشه با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کرده و درگیر می شوند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود:در این درگیری، مهدی به وسیله چاقو محمد، همسر و دختر 8 ساله اش را به قتل رسانده و در زمین همان باغ دفن می کند و از محل متواری می شود.
ناظری افزود: متهم پس از تکمیل پرونده مراجع قضائی ارجاع داده شد و تحقیقات تکمیلی از سوی پلیس همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.