به گزارش ایرنا ، سردار عبدالرضا ناظری روز چهارشنبه در حاشیه نمایش کشفیات پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در جمع خبرنگاران گفت : با تلاش عوامل انتظامی پلیس آگاهی ، چندین باند سرقت خودرو ، موتورسیکلت ، منزل و سارق به عنف شامل 19 سارق و 10 مالخر دستگیر و تمامی وسایل مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد.
وی افزود : یکی از این موارد مربوط به سارقی سابقه دار است که 20 بار سابقه زندانی شدن به دلیل سرقت داشته و پس از چهارماه آزادی از زندان ، مبادرت به سرقت 50 دستگاه خودرو کرده است.
ناظری اظهار داشت : با دستگیری 5 نفر از سارقان لوازم و باتری خودرو که عمدتا زیر 18 سال سن دارند ،48 مورد سرقت کشف شد.
وی همچنین از دستگیری سارقان موتورسیکلت با 4 مورد سرقت ، سارقان 300 میلیون ریال لوازم منزل ، دو سارق مغازه با 20 مورد سرقت و دو سارق زورگیر و کیف قاپ و سارق به عنف خبر داد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ارزش ریالی لوازم مسروقه کشف شده را بیش از5 میلیارد ریال اعلام کرد.
ناظری با اشاره به سن کم تعدادی از سارقان دستگیر شده گفت: هیچ کدام از این سارقان نوجوان، گرفتار اعتیاد نبودند و به دلیل عدم نظارت خانوده ها در هنگام خروج از منزل، مرتکب سرقت و در این سن کم، سابقه دار شدند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254 // 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.