به گزارش ایرنا، مکانیزه برداری پسماند خشک در حوالی میدان آرژانتین در فضایی به وسعت بیش از ۲ هزار متر مربع به بهره برداری رسید.
همچنین پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران، مجموعه ورزشی شهدای کردستان، مسجد فاطمه الزهرا(س)، سرای محله فاطمی به عنوان نخستین مسجدسرای شهر تهران، مرکز مکانیزه پردازش پسماند خشک و ساختمان اسکان کارگری، احداث میادین میوه و تره بار، اصلاح هندسی معابر و خیابان‌ها و میادین، بهسازی بوستان ها و فضای سبز، اجرای شبکه توزیع آب مکانیزه و همچنین توسعه مسیرهای دوچرخه سواری از جمله پروژه هایی بود که در منطقه شش تهران توسط شهردار تهران افتتاح شد.
همچنین محمد رضا دهداری پور شهردار منطقه 6 در حاشیه افتتاح این پروژه ها بیان داشت: منطقه 6 از قدیمی ترین مناطق تهران است که بلوار کشاورز؛ پارک لاله؛ کتابفروشی های میدان انقلاب؛ دانشگاه و مصلای تهران، فروشگاه های خیابان ولیعصر (عج) و میدان شهدای هفت تیر و چندین اماکن تجاری؛ اداری دیگر سبب شده که این منطقه قلب پایتخت لقب بگیرد.
وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه ها به ارزش احداثی 60 میلیارد و به ارزش ملکی 180 میلیارد تومان علاوه بر رفع کمبودهای فرهنگی؛ ترافیکی؛ ورزشی و اجتماعی موجب افزایش سرانه های منطقه در حوزه های مختلف خواهد شد.
شهردار منطقه 6 خاطرنشان کرد: این منطقه به عنوان شاهراه حیاتی و ارتباطی تهران شناخته می شود که با وجود مراکز اداری؛ درمانی؛ علمی و آموزشی متعدد سبب شده تردد شهروندان در قلب پایتخت میلیونی باشد.
منطقه 6 نیز از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و همچنین از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.