به گزارش ایرنا در جلسه یکصد و سی و ششمین این شورا، بلوار فلامک جنوبی و شمالی واقع در محدوده شهرک قدس در منطقه 2 شهرداری به نام استاد شجریان نامگذاری شد.
همچنین خیابان سپند در محدوده اقدسیه منطقه یک را به نام عزت الله انتظامی و نیز خیابان معارف واقع در محدوده اوین منطقه 2 به نام داود رشیدی نامگذاری شد.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران همچنین خیابان 24متری محدوده سعادت آباد را به نام محمدعلی کشاورز، خیابان کوکب در محدوده شهرآرا را به نام غلامحسین امیرخانی و خیابان نیلوفر محدوده اختیاریه منطقه 3 را به نام پیشنهادی علی نصیریان نامگذاری کردند.
سیدمحمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی تغییر نام خیابان 24 متری سعادت آباد به نام استاد شجریان اظهارداشت: پیشنهاد می‌کنیم اسامی بزرگان و برجستگان کشور در زمان حیات آنان در خیابان‌ها و کوچه‌ها نقش ببندد.
وی گفت: نباید منتظر باشیم بزرگان و شخصیت های فرهنگی و علمی و خدوم کشور از دست بروند و سپس نسبت به نامگذاری مکانی به نام آنان اقدام کنیم.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: اگر برخی اعضای شورای شهر با نامگذاری ها مخالفت می‌کنند به معنای این نیست که با اصل موضوع مخالف هستند.
میرلوحی اظهارداشت: اعضای شورای شهر می خواهند مردم در برخی موارد دچار مشکل نشوند.
تهرام/7244//1348/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.