ابراهیم امینی یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نامه منتشر شده در خصوص استعفای انصاری لاری از نامزدی شهرداری تهران مربوط به قبل از جلسه امروز است.
وی اظهار داشت: در دیدار امروز چند تن از اعضای شورای شهر با انصاری لاری، وی آمادگی خود را برای نامزدی تصدی پست شهرداری تهران و ارائه برنامه دراین خصوص اعلام کرد.
عصر امروز متن نامه انصراف محمدابراهیم انصاری لاری یکی از هفت گزینه موردنظر شورای اسلامی شهر تهران برای تصدی پست شهرداری پایتخت در فضای مجازی منتشر شد.
پس از انتشار متن نامه مربوط به انصراف، انصاری لاری در یادداشتی اینستاگرامی اعلام کرد که استعفا مربوط به قبل از جلسه امروز با اعضای شورای شهر تهران بوده و با توجه به صحبت های مطرح شده در جلسه به این نتیجه رسیدم که در صحنه بمانم.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران هفت نفر شامل سید محمدعلی افشانی، محمد ابراهیم انصاری لاری، محمود حجتی، سیدمحمود حسینی، سمیع الله حسینی مکارم، پیروز حناچی و حجت الله میرزایی را به عنوان گزینه های اصلی برای تصدی پست شهرداری پایتخت انتخاب کردند.
قرار است اعضای شورای شهر با بررسی برنامه نامزدهای موردنظر برای مدیریت شهر، 2 را به عنوان گزینه اصلی انتخاب و با انجام رای گیری میان این 2 نفر ، شهردار جدید تهران را انتخاب کنند.
با پذیرش استعفای محمدعلی نجفی، اعضای شورای اسلامی شهر تهران «سمیع الله حسینی مکارم» را به عنوان سرپرست شهرداری تهران منصوب کردند.
تهرام9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.