به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز سه شنبه در پایان جلسه انتخاب سرپرست شهرداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران، افزود: امروز جلسه خوبی برگزار و در نهایت با رای اعضای شورا، حسینی مکارم به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.
وی اظهار داشت: به طور طبیعی جلسات هم اندیشی اعضای شورا برای انتخاب شهردار تهران با فوریت برگزار خواهد شد.
هاشمی افزود: با تعیین و تبیین شاخص‌های موردنظر، از اعضای شورای شهر می خواهیم که گزینه ها و نامزدهای موردنظر خود برای تصدی پست شهرداری تهران را معرفی کنند.
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پس از آن، کار انتخاب شهردار تهران را در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.
هاشمی افزود: درهمین ارتباط از سرپرست شهرداری تهران می خواهم با جدیت، سرعت عمل و نگاهی ویژه، مانع از بروز وقفه در روند اجرای فعالیت ها و کارهای مربوط به مدیریت شهر و شهرداری شود.
وی تصریح کرد: انتخاب معاون مالی و اقتصادی به عنوان سرپرست اقدام درستی است چراکه وی با مسائل مالی شهرداری و مشکلات شهر آشنایی کامل دارد.
رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: نظر آقای نجفی نیز انتخاب معاون مالی و اقتصاد شهری به عنوان سرپرست شهرداری تهران بود.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز با پذیرش استعفای نجفی، «سمیع الله حسینی مکارم» معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری را به عنوان سرپرست این نهاد انتخاب کردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7244/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.