به گزارش روز دوشنبه هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، بخش محله این جشنواره در دو قسمت «مسابقه» و «ویژه» برگزار می شود.
مسابقه؛ این بخش با هدف تولید و دریافت آثار کوتاه غیرحرفه ای «موبایلی» و «مستند خبری» شهروندی و دربرگیرنده آثاری است که با موضوعات خانواده ایرانی در محیط شهری، یک روز زندگی در شهر، امنیت شهر، یاران شهروندان: به تصویرکشیدن خدمات نیروهای امدادی و انتظامی در شهرها (آتش نشانان، هلال احمر، رفتگران، پلیس، راهنمایی و رانندگی و.....)، مشارکت جمعی در راستای حل مشکلات اجتماعی، صیانت از محیط زیست، درختان، بوستان ها و هر موضوعی که مسائل شهری را در برگیرد و در ایران تولید شده باشد، برگزار می شود.
بخش ویژه «شهر تهران»؛ فیلم های داستانی و یا مستندهای خلق شده با موضوع تهران، علاوه بر بخش اصلی، در این بخش نیز مورد بررسی و داوری قرار می­گیرند.
تمامی علاقه مندان فارغ از اینکه در تهران زندگی می کنند یا خیر، می توانند در این بخش شرکت کنند.
اولویت انتخاب در این بخش با فیلم هایی است که تمامی موضوعات، مشکلات و مسائل شهر تهران را در بستری زیبا و تأثیرگذار به تصویر کشیده باشند.
در بخش مسابقه، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به عنوان رتبه اول، لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان رتبه دوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان رتبه سوم اهدا خواهد شد و در بخش ویژه شهر تهران نیز تندیس جشنواره و جایزه نقدی به عنوان رتبه اول، لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان رتبه دوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان رتبه سوم به برگزیدگان اهدا می شود.
ثبت نام اینترنتی آثار از طریق سایت جشنواره به نشانی www.shahrfilmfest.com تا پایان فروردین امکان پذیر است.
هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر توسط موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دبیری هاشم میرزاخانی تابستان امسال در پنج بخش مسابقه سینمای ایران، سینمای بین‌الملل، محله، تبلیغات و اطلاع‌رسانی سینمای ایران و بخش جنبی در تهران برگزار می شود.
تهرام/7245//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.