سعید علی بخشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده اظهار داشت: گروه امدادی اعزامی شامل یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر،یک دستگاه مزدا جهت پشتیبانی و سوخت رسانی و به همراه تعمیرکار ماشین آلات است.
وی افزود: کمک به سیل زدگان و بازگشت مردم به زندگی عادی هدف اصلی شهرداری بومهن از اعزام گروه امدادی به مناطق سیل زده است.
شهردار بومهن با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به هموطنان سیل زده خاطر نشان کرد: نیروهای امدادی بیشتری در صورت نیاز به تجهیزات بیشتر به مناطق سیل زده در استان‎های شمالی اعزام خواهد شد.
علی بخشی گفت : با توجه به مشکلات هموطنان سیل زده و به منظور امداد رسانی بهتر طی دو روز آینده شخصا عازم مناطق سیل زده خواهم شد.
بارش شدید باران در روزهای 28و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان را به دنبال داشت.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرده است.
شهر بومهن با 100 هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.