سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد گفت: در راستای کمک به مناطق سیل زده استان گلستان یک محموله از کمک‌های انسان دوستانه از سوی شهرداری مشهد به این مناطق ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مشهد، امیر عزیزی در این رابطه گفت: با تاکیدات شهردار و شورای شهر مشهد برای کمک به هموطنانمان در مناطق سیل‌زده استان گلستان مقرر شد مبلغ ده میلیارد ریال به این مناطق کمک شود.

وی افزود: با بررسی که از سوی افرادی که از مناطق سیل زده بازدید داشته‌اند آب معدنی، انواع کنسرو، شیرخشک و پتو به شدت مورد نیاز است لذا با مشورت با شهردار و اعضای شورای شهر مشهد تصمیم گرفته شد این اقلام تامین و به مناطق سیل‌زده استان گلستان ارسال شود.

عزیزی اضافه کرد: لذا ۶۰ هزار کنسرو شامل ۵۰ هزار قوطی کنسرو ماهی و ۱۰ هزار قوطی کنسرو لوبیا به همراه ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی تهیه شد.

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران و رئیس شبکه آسیایی جامعه ایمن ادامه داد: بخشی از این اقلام امشب به وسیله دو دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون و به همراه ۱۰ نفر از نیروهای پیشرو آتش نشانی با تجهیزات کامل به استان گلستان اعزام می‌شوند و مابقی اقلام نیز طرف ۲۴ ساعت آینده به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد اولین شهری است که اقدام به ارسال کمک‌های مورد نیاز به مناطق سیل‌زده می‌کند، گفت: این اقلام برای توزیع مناسب در اختیار معاونت امداد و نجات هلال احمر کشور قرار گرفته و با کمک نیروهای آتش نشان اعزامی به محل توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.