به گزارش ایرنا، مجید صفری روز پنجشنبه در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند با بیان اینکه هر موضوع فرهنگی باید با برنامه باشد، اظهار داشت: به نتیجه رسیدن یک کار فرهنگی زمانبر است و نباید توقع داشت در زمان کوتاه به نتیجه برسد.
وی با تاکید بر اینکه در سال 98 باید برنامه محورعمل کنیم، افزود: هرقدر نقش انجمن اولیا و مربیان در برگزاری برنامه ها پر رنگ تر شود موفقیت در کارها بیشتر خواهد شد.
صفری با تاکید بر خودکفا بود اداره آموزش و پرورش دماوند ، تاکید کرد: پسندیده نیست که آموزش و پرورش مشکل مالی داشته باشد .
مهرداد پورفتحی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در این جلسه با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی و برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم دو برنامه مهم مد نظر این نهاد در سال آینده است بیان کرد: در راستای آمادگی دانش آموزان تاکنون دو همایش انگیزشی برای برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار شده و در نظر داریم در سال آینده یک امتحان آزمایشی نیز برگزار کنیم.
وی با اشاره به راهکارهای این نهاد در خصوص کمبود نیروی انسانی نیز گفت: برگزاری جلسات با نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به منظور افزایش سهمیه آزمون استخدامی شهرستان، ترغیب دانش آموزان پایه دوازدهم به سمت دانشگاه فرهنگیان و استفاده از نیروهای حق التدریسی از جمله موضوعات مد نظر در خصوص رفع مشکل کمبود نیرو است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت بومی و استعدادهای شهرستان در اولویت قرار دارد گفت: 120 نفر از معلمان و مدیران در سال آینده بازنشسته خواهند که با یک برنامه ریزی مناسب می توان کمبود نیرو را جبران کرد.
وی تصریح کرد: 75 درصد از مصوبات شورای آموزش و پرورش در یک سال اخیر انجام شده و با توجه به مشکلات مالی برخی ادارات در سال آینده در نظر داریم در راستای اجرای تمام مصوبات این شورا برنامه ها را به صورت مشارکتی با ارگان های همسو و هم جهت برگزار شود.
پورفتحی همچنین از تجهیز 5 مدرسه جهت اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: مدارس شهرستان دماوند تا روز سه شنبه 28 اسفند ماه دایر است و مدارس مختص به اسکان نوروزی تا دوشنبه 27 اسفند آماده می شود.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.