ابوالفضل صادقی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری جشنواره ملی حکمت و نیایش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: این جشنواره در بخش های فرهنگی و ادبی ،هنری، پژوهشی،سینمایی وآواها و نغمات برگزار می شود .
وی گفت: بخش آواها و خوانش ها شامل خطبه خوانی نهج البلاغه و نیایش خوانی صحیفه سجادیه و مدح حضرت امام علی (ع) و امام سجاد (ع) است .
صادقی نژاد ادامه داد: هنرمندانی که آثار آوایی برمبنای آموزه های نهج البلاغه و نیایش صحیفه سجادیه و یا در مدح و ثنای شخصیت والای مولای متقیان(ع) و امام سجاد(ع) در قالب های کُرال ، آکاپلا ، سرود، همخوانی و انشای فردی تولید کرده اند، می توانند آثار خود را در این بخش از جشنواره شرکت دهند .
دبیر هنری جشنواره ملی حکمت و نیایش خاطر نشان کرد: بخش هنرهای تجسمی در دو رشته پوستر و نقاشی خط برگزار می شود که در این بخش نیز هنرمندان می توانند با حداکثر 5 اثر در جشنواره شرکت کنند.
به گفته صادقی نژاد، بخش سینمایی جشنواره فیلم کوتاه و مستند، داستانی، نمایشنامه و فیلم نامه و انیمیشن است که که هر هنرمند می تواند آثار تولیدی خود از سال 1390 را به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.
به گزارش ایرنا دبیرخانه جشنواره ملی حکمت و نیایش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، به آدرس تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی مروارید واقع شده است.
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، 30 فروردین 98 است و اختتامیه جشنواره 30 اردیبهشت ماه مصادف با 15 ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
تهرام/7244//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.