به گزارش ایرنا، در این انتخابات که روز سه شنبه و با حضور جوانان ورامین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اعضای اصلی و علی البدل مجمع مشورتی جوانان انتخاب و فعالیت این مجمع رسما آغاز شد.
در جریان انتخابات نخستین دوره پارلمان مشورتی جوانان ورامین که با حضو40 نامزد از جوانان این شهرستان برگزار شد، 7 نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
رضا دهقان ،علیرضا نوری صفت ،امیر سلگی،عباس تاجیک ،آسیه گونه زاده ،مونا صالح آبادی ،محمدرضا بزرگ نیا به عنوان اعضای اصلی و علی امیری و الهام جمال به عنوان اعضای علی البدل مجمع مشورتی جوانان شهرستان ورامین انتخاب شدند.
فرماندار شهرستان ورامین در این مراسم گفت : جوانان بزرگترین و با ارزشترین سرمایه ملی هر کشور به شمار می روند و استفاده از ظرفیت آنان می تواند هر جامعه ای را به بالندگی برساند.
حسین کاغذلو افزود:تشکیل مجمع مشورتی جوانان فرصت مغتنمی است تا بتوان با همفکری قشر جوان ، مشکلات را شناسایی و در صدد حل آن ها بر آمد.
وی تصریح کرد: این مجمع مشورتی به دور از هرگونه سیاسی کاری و با مشارکت جوانان مختلف از احزاب و جناح های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری و نیز جوانان دستگاههای اجرایی ،اقتصادی ،اجتماعی و سلایق مختلف تشکیل گردیده است .
وی بیان داشت :مدیران دستگاه های اجرایی موظفند تا با بهره گیری از مشورت و همفکری جوانان در مباحث مدیریتی، با استفاده از ظرفیت و توان فکری آینده سازان ایران اسلامی، مشکلات را احصاء و نسبت به رفع آن ها اقدام کنند.
نقد آگاهانه و منصفانه جوانان مدیران را در خدمت رسانی یاری می رساند
دبیر مجمع مشورتی جوانان استان تهران نیز در این جلسه با اشاره به نقش جوانان در پیشبرد اهداف جامعه گفت : جوانان باید با رجوع به اسناد بالا دستی و شرح وظایف دستگاه ها و به ویژه قانون پنج ساله ششم توسعه اقتصادی اجتماعی فرهنگی و همچنین اساسنامه مجمع نقش خود را در اداره امور کشور مسئولان را یاری رسانند.
محمد پیرای افزود : جوانان باید با روحیه مطالبه گری، مسئولان را نقد منصفانه کنند چرا که نقد آگاهانه می تواند مسئولان را در ارائه خدمت به مردم یاری رساند.
وی مطالبه گری را از مهمترین اهداف تشکیل مجمع مشورتی جوانان اعلام کرد و افزود: اعضای این مجمع می باید برنامه هایی که تدوین شده ولی به دلایلی اجرایی نشده اند را به منظور تحقق از مسئولین مطالبه کرده و با ارائه مشاوره آگاهانه و درست آنان را در تحقق اهداف و برنامه ها یاری رسانند.
وی تأکید کرد: اعضای مجمع مشورتی جوانان می توانند در راستای فرهنگ سازی صحیح در جامعه برنامه های اجرایی ارائه کرده و موجب ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه شوند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.