به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی در این باره گفت: یکی از سیاست های شهرداری تهران در حوزه ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی بویژه در فصل سرد سال راه اندازی گرمخانه در نزدیکی محدوده مناطق آسیب پذیر است.
وی افزود: به طور میانگین هر شب 40 تا 50 نفر افراد بی خانمان از سوی کلانتری، گشت های سازمان خدمات اجتماعی و یا به صورت فردی به گرمخانه مراجعه می کنند.
بهرامی ادامه داد: مددجویان پس از ورود به این مرکز علاوه بر استحمام از خدمات بهداشتی، پزشکی و یک وعده غذای گرم بهره مند می شوند و آن دسته افرادی که تمایل به ترک اعتیاد دارند به کمپ ها معرفی می شوند.
معاون شهردار منطقه 19 یاد آور شد: به طور معمول این مراکز از ساعت 18 هر روز افراد بی خانمان را پذیرش می کنند و تا ساعت 8 صبح فردا نیز امکان اقامت در گرمخانه ها وجود دارد با این وجود، در روزهای سرد سال الزامی برای خروج افراد از گرمخانه در طول روز نیست و افراد می توانند تمام روز را در این اماکن حضور داشته باشند.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.