شهردار منطقه شش گفت: اصلاح و بازگشایی معابر و تقاطعات شهری پرتردد مانند شهید رجایی ، بلوار شریعتی که بار ترافیکی بیشتری را در منطقه شش داشته‌اند در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش ،سروی با اشاره به حجم بالای جمعیت و رشد سفرهای درون شهری در مسیرهای شریانی محدوده منطقه شش گفت: لزوم بهبود زیر ساخت های شهری و ارتقا ایمنی ، تسهیل در روان سازی ترافیک از مسائلی است که در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد : یکی از مطالبات شهروندان بازگشایی گره های ترافیکی و تردد آسان است که تمام اهتمام این مجموعه برای رفع گره‌های ترافیکی در محدوده منطقه خواهد بود.

وی افزود : یکی از راهکارهای روان سازی ترافیک ، بالابردن سطح ایمنی و اصلاح نقاط حادثه خیز اجرا و اصلاح طرح های هندسی در معابر شهری است که امروزه بیش از پیش نیاز به اجرای اینگونه طرح ها احساس می شود.

 وی افزود : با توجه به ترافیک در بلوار میرزای شیرازی مقابل بیمارستان کوثر، احداث کندرو این بلوار در دستور کار قرار گرفته که این طرح هم اکنون قسمت  اول آن به پایان رسیده و در حال حاضر محور دوم  نیاز به تملک دارد در دست اقدام است و به زودی عملیات عمرانی آن شروع خواهد شد.

سروی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون اقداماتی در محدوده منطقه درباره ساماندهی ترافیک و کاهش تصادفات انجام شده گفت : می‌توان به مواردی از جمله خط کشی محوری ، نصب علائم ترافیکی ، مرمت و جانمایی المان‌های ترافیکی و تابلوها و همچنین اصلاح طرح هندسی تقاطع بصیرت و شهید شریفی و اصلاح موقعیت و شعاع چرخش دوربرگردان های سطح منطقه اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.