به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شهرداری بیرجند محمدعلی جاوید در بازدید از روند عملیات اجرایی احداث این میدان اظهار داشت: تقاطع خیابان های پاسداران و جماران از جمله تقاطع های غیرایمن بود که در سنوات گذشته منجر به تصادفات سنگین جرح و مالی تعداد زیادی از شهروندان شده و علیرغم مصوبه شورای ترافیک شهرستان و استان، به دلیل وجود شبکه برق فشار قوی تاکنون شهرداری موفق به اجرای میدان در آن مکان نشده بود.
وی گفت: با توافقی که اخیرا بین شهرداری و شرکت توزیع برق به عمل آمد و پرداخت هزینه جابه جایی این شبکه، شهرداری اقدام به احداث میدانی کرده که هم اکنون عملیات اجرایی آن در حال انجام است.
شهردار بیرجند تصریح کرد: با توجه به همجواری این میدان با محل برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان، اسم این میدان به نام شهادت و ایثار پیشنهاد شده که المانی نیز با همین مضمون در میدان نصب می شود.
وی هزینه جابه جایی تاسیسات برق فشار قوی و احداث میدان را صرفنظر از هزینه احداث المان، 2 میلیارد و 100 میلیون ریال عنوان کرد که تمام آن از محل منابع داخلی شهرداری پرداخت خواهد شد.
جاوید ابراز امیدواری کرد: با نظارت دقیق بر این طرح و اجرای صحیح آن، رضایت شهروندان جلب شود.
وی افزود: شهرداری بیرجند با تعامل و همراهی شورای اسلامی شهر و با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود؛ برای توسعه و پیشرفت، ارائه خدمات و ایجاد رفاه شهروندان تلاش می کند.
اجلاسیه نهایی کنگره 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی مهرماه امسال برگزار می شود.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.