به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، مردم و مسئولان شهرستان پردیس در یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده خود و با مشت های گره کرده فریادهای ضد استکباری سر دادند و عزت و اقتدار ایرانیان باشکوه تر از سال‌های گذشته به دنیا نشان دادند.
اقشار مختلف مردم در صف های منسجم و یکپارچه در کنار یکدیگر صحنه هایی از حماسه حضور را به تصویر کشیدند تا جهانیان بدانند ملت ایران در هر شرایط و در هر زمانی از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت و حراست خواهند کرد.
حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند که پای نظام ایستادند و تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان تاثیری بر وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت.
راهپیمایان در طول مسیر با سر دادن شعار هیهات من الذله و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود وفاداری خود را به انقلاب اعلام کردند.
برخی از ارگان ها و سازمان های مردم نهاد با ایجاد ایستگاه های صلواتی، از جمعیت حاضر در راهپیمایی با گل و شیرینی پذیرایی می کردند و حضور اقوام ایرانی در میان راهپیمایان نشانی از اتحاد اقوام مختلف ایرانی در راهپیمایی امروز بود.
*جمهوری اسلامی تبدیل به یک قدرت مقتدر شده است
فرماندار شهرستان پردیس روز 22 بهمن در جمع راهپیمایان شهر بومهن اظهار داشت: ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را زمانی جشن می گیرد که تبدیل به یک قدرت مقتدر در دنیا شده است و در داخل کشور نیز شاهد رشد و توسعه همه جانبه در امور عمرانی ، درمانی، علمی ، صنایع نظامی هستیم.
امیراله حقیقی گفت: مردم شهرستان با حضور پر شور خود به دشمنان پیام دادند که پای نظام و انقلاب ایستادند و ایمان دارند که انقلاب اسلامی با رهبری مقتدرانه امام راحل انقلاب به ثمر رسید.
وی در ادامه افزود: امروز هم رهبری مقتدا و توانا داریم که بر جایگاه امام راحل نشسته و کشور رهبری می کند و همه مردم و مسولین تحت زعامت و رهبری ایشان هستند.
فرماندار شهرستان پردیس اظهار داشت: ما به دنبال تشنج و تنش در صحنه بین المللی نیستیم و به هیچ کشوری اجازه نخواهیم داد که به کشور ما تعدی کند.
حقیقی گفت: همه ما موظف هستیم یاد شهدای نقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی بداریم و در محضر رزمندگان و جانبازان و ملت غیور خود سر تعظیم فرو بیاوریم، چرا که جمهوری اسلامی افتخار دارد که حامی مظلومین است.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.