به گزارش ایرنا، سردار پاسدار محمد شاهرخی روز یکشنبه در یادواره شهدای کارمند قزوین که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد،افزود: ایران اسلامی به لطف ایستادگی و با تقدیم هزاران شهید، شکست را بر دشمن تحمیل کرد و ما اکنون به مدد خون همین شهداست که به عملکرد خود در دفاع مقدس می بالیم.
وی اضافه کرد: دشمنی که عامل تحریک صدام بود همچنان دست از کینه و عناد نسبت به نظام مقدس اسلامی بر نداشته و حیات آن را با مرگ خود مساوی می داند.
سردار شاهرخی ادامه داد: این دشمن از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات گسترده ای علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داد که ترور 12هزار تن از دولتمردان و چهره های برجسته انقلاب همچنین تحریک صدام به تحمیل جنگ علیه کشور ایران از مهم ترین آنهاست.
این مسئول یادآور شد: اکنون استکبار جهانی پس از شکست تمام توطئه های خود به جای تانک و تفنگ، این بار فلش حمله را به سمت مردم گرفته تا با نا امید کردن آنها، چنین القا کند که این نظام در تامین نیازهای جامعه ناکارآمد است.
وی با بیان اینکه دشمن با جنگ تبلیغاتی و با استفاده از ابزار رسانه برای رسیدن به هدف خود استفاده می کند، اظهار داشت: با وجود تمام این تلاش ها مردم از پایه های اصلی و ارزش های بنیادین خود دست نکشیده اند.
سردار شاهرخی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: دشمن در این عملیات روانی به دنبال خدشه وارد کردن به جایگاه ولایت فقیه است چرا که می داند این ملت به احترام و پیروی از این جایگاه تا پای جان ایستاده است.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: بر خلاف تمام عملیات روانی دشمن نسبت به احکام اسلام، در طی آخرین نظر سنجی سپاه از مردم ایران بیش از 75 درصد آنها معتقدند که می توان کشور را با احکام اسلام اداره کرد.
سردار شاهرخی خاطرنشان کرد: بیش از 85 درصد مردم در این نظرسنجی موافق ولایت فقیه، 70 درصد موافق شعار مرگ بر آمریکا و 85 درصد نیز موافق استقلال کشور بوده اند.
وی ادامه داد: اعتقادات دینی جامعه، رهبری داهیانه معظم له و بصیرت مردم عامل پیروزی و استمرار انقلاب است و در تداوم این راه نیز باید همچنان پرقدرت با اتکا به این سه مولفه مسیر را ادامه داد.
سردار شاهرخی در بخش دیگری از صحبت های خود یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: برگزاری کنگره ها و یادواره های شهدا با این هدف است که آنچه ملت را نگران می کند آن را برطرف کنیم.
این مسئول یادآور شد: بر همین اساس اکنون زمان آن است که دستگاه های حاکمیتی با شناخت نگرانی مردم، رفع آن را دغدغه خود بدانند.
وی با تاکید بر اینکه مطالبه مردم از دستگاه های حاکمیتی نیز باید با حفظ احترام به تمام مسئولان قدری جدی تر باشد،گفت: در این میان نمایندگان مجلس باید ضمن احترام و پایبندی به استقلال و عزت کشور، طرح هایی را تصویب کنند که نیازهای ضروری مردم را برطرف کند.
سردار شاهرخی ادامه داد: در همین جریان تصویب لایحه FATF در مجلس شورای اسلامی انتظار می رفت نمایندگان مجلس به مردم بگویند محاسن و اشکالات این لایحه چیست اما وکلای ملت در این خصوص به مردم چیزی نمی گویند.
فرمانده سپاه صاح الامر(عج) قزوین افزود: با تمام تهدیدهای داخل و خارجی علیه حیات جمهوری اسلامی، آینده روشن است و ما جزو بیست کشور مطرح دنیا قرار داریم و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همچنان اهداف و نقشه های دشمن را خنثی خواهیم کرد.
در پایان این مراسم از جمعی از خانواده های شهدای کارمند قزوین تجلیل و قدردانی شد.
استان قزوین 63 شهید را از جامعه کارمندان دولت تقدیم نظام و انقلاب جمهوری اسلامی کرده است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.