به گزارش ایرنا، رضا عسگری روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان زنجان افزود: دهه پنجم عمرنظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی آغاز می شود که دشمنان قسم خورده نظام از تمامی ظرفیت های خود برای تضعیف انقلاب استفاده می کنند.
وی اظهار داشت: بر این اساس کارنامه پیش روی نظام اسلامی در طول چهار دهه انقلاب قرار دارد مجموعه اقداماتی که در حوزه های مختلفی انجام شده باید بیش از گذشته به مردم اگاهی و اطلاع رسانی شود.
عسگری افزود: ارائه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای دوستداران نظام، مایه مباهات و برای بدخواهان افراد و یا گروههایی که منافع خود را ازدست داده اند موجبات دشمنی و نارضایتی است.
وی اضافه کرد: هر دستاوردی که نظام جمهوری اسلامی کسب کرده موجب افزایش کینه دشمنان شده و این مهم بیشتر برای کسانی است که با عنوان های مختلف در معرض تبلغیات مسموم بدخواهان قرار گرفته اند، بیان می شود.
فرماندار زنجان ادامه داد: ملت ایران با وجود هر چه تمام دستاوردهای نظام اسلامی را طی 40 سال گذشته درک کرده اند و در این میان بسیاری از شاخص ها قابل مقایسه با قبل از انققلاب نبوده و تحولاتی چشمگیر در حوزه های مختلف به وقوع پیوسته است.
وی بیان کرد: به این مهم باید توجه دشت، ملت ایران با وجود کاستی ها ، کمبودها همواره در شرایط حساس و سرنوشت ساز کشور حضور و همراهی فعالانه خود را به نمایش گذاشته اند که این مهم نتیجه درک دستاوردهای انقلاب و تقدیم 230 هزار شهید بوده است.
عسگری افزود: مردم ایران همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده و سرمایه عظمیمی محسوب می شوند که اکنون با توسعه امکانات و وجود رسانه های نوظهور و دسترسی راحت اطلاعات سیاهنمایی هایی انجام می گیرد.
وی اظهار داشت: بنابراین نباید با این سیاهنمایی ها برخورد منفعلانه، بلکه باید تهدیدهای این بخش را به فرصتی برای با زگویی دستاوردهایی که برای عموم مردم کمتر بیان شده، تبدیل کرد.
این مسئول ادامه داد: با نگاهی به شاخص های مختلف کشور قبل انقلاب و اکنون می توان به موفقیت های بی نظیر نظام اسلامی پی برد که روند خوبی را حاکم کرده است.
وی اظهارداشت:تهدید ها ،بلوکه کردن سرمایه های ایران ،تحریم های مختلف دشمنان علیه کشورمان با هدف ضربه زدن به نظام اسلامی هرگز مانع از پیشرفت توسعه و خدمت رسانی به احاد مختلف مردمی را موجب نشده است.
عسگری افزود: به رغم تمامی مشکلات در طول چهار دهه انقلاب دستاوردهای ایران اسلامی توسط نهادهای بین المللی ثبت شده که از جمله آن وجود معادن معدنی و منابع معدنی صادر شده و کسب رتبه هفتم جهانی است که کمتر به این مهم توجه شده است.
وی اظهار داشت: در کنار بیان دستاوردهای 40 ساله نظام اسلامی به مردم تمامی پیشرفت و حرکت رو به جلو نیز باید برای دهه پیش رو ادامه یابد .
فرماندار زنجان خاطر نشان کرد: دهه آینده، دهه ای است که با زیرساخت های انجام گرفته در چهار دهه گذشته جهش بسیار بزرگی در عرصه های ممختلف با توجه به چشم انداز تعریف شده انجام گرفته و می توان به اهداف ترسیم شده دست یافت.
وی دهه آینده را در عرصه اقتصادی دهه پیشرفت توسعه با نگاه اقتصاد مقاومتی ، تولید ثروت عدالت اجتماعی توجه به مسایل فرهنگی، سرمایه های اجتماعی و سالم سازی محیطی ذکر کرد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.