به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه قرچک اظهار داشت: امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر به خدمت مخلصانه ، ایثارگرانه، انقلابی و جهادی نیاز دارد تا مشکلات موجود برطرف شود.
وی افزود: هر چند که تربیت نیرو و مدیران لایق، صالح و مخلص یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ولی برای مقابله با تهدید اقتصادی و فرهنگی دشمن به نیروهای ارزشی، انقلابی و کارآمدتر نیاز دارد.
اسماعیلی افزود: دولتمردان و روسای قوا در مواجه با تهدید دشمنان وظیفه دارند تا به نیروهای ارزشی و انقلابی بها دهند.
وی گفت: امروز دنیای استکبار، دین و ارزشهای دینی بویژه عفت و حجاب را عامل موثر عملیاتی شدن دانش پیشرفته و تحکیم خانواده می داند، لذا به شدت با آن مقابله کرده و در جامعه بی بند و باری را ترویج می دهد.
امام جمعه قرچک با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا در جنگ فرهنگی، جای ارزش ها و ضد ارزش ها را عوض کند، اظهار داشت: در شرایطی که بسیاری از دانشگاه های مطرح دنیا برای رسیدن به روش های معقول و موثر پیشرفت به دنبال دریافت دیدگاه های اسلامی هستند، ما در داخل در پی افکار پوچ و پوسیده بیگانگان جاهل هستیم.
امام جمعه قرچک تأکید کرد: دشمن به دنبال تضعیف روحیه مردم ایران است تا از آنان افرادی بی توجه و بی احساس در برابر هجمه های استکبار درست کنند.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.