به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، عبدالحمید امامی در آیین تودیع و معارفه معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران افزود: برنامه ای برای جابه جایی نیروها ندارم، اما اگر در مسیر کار نیازی به این کار احساس شود راهکارهای مناسب ارائه خواهد شد زیرا معتقدم نیروی جدید همانند خون تازه است و مجموعه را به تحرک در می آورد.
وی ادامه داد: در حال حاضر نا امیدی در مردم وجود دارد، بنابراین اگر بتوانیم شهر را به گونه مناسب اداره کنیم به طور قطع روزنه های امید ایجاد خواهد شد.
زریر نگین تاجی سرپرست پیشین معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز در این آیین اظهارداشت: در این مدت کارهای بزرگی انجام شده و حداقل می توان گفت جلوی ایجاد بسیاری از بدهی های سرسام آور و قراردادهای باز، گرفته شده است.
وی افزود: درآمد شهرداری در سازمان سرمایه گذاری در سال های قبل کمتر از 10 میلیارد تومان بوده که خوشبختانه امسال 360 میلیارد تومان از پروژه های مشارکتی درآمد کسب شده است.
نگین تاجی با بیان اینکه میزان درآمدهای شهرداری تهران در این مدت بسیار کوتاه در مقایسه با 5 سال گذشته قابل مقایسه نیست خاطرنشان کرد: بیش از سه هزار و 200 میلیارد تومان از بدهی شهرداری تهران از ابتدای سال تاکنون پرداخت شده است.
سرپرست سابق معاونت مالی و اقتصاد شهری اضافه کرد: همچنین در این دوره از مسدود شدن حساب های شهرداری تهران به عنوان یک مؤسسه عمومی غیر دولتی جلوگیری شد.

تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.