به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم با حضور محمد رضا داورزنی و عبدالحمید احمدی معاونان وزیر ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران نوجوان تهرانی مشعل المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور برگزار شد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات ورزشی المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور حدود 10 هزار ورزشکار دختر و پسر در سنین 12 تا 16 سال در 31 استان کشور شروع شده است.
محمدرضا داورزنی افزود: ورزشکاران شرکت کننده در رشته های مختلف آینده سازان تیم های حرفه ای و تیم ملی هستند و در آینده از دل این مسابقات به تیم های ملی راه پیدا می کنند.
وی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان بنا دارد نفرات برتر این مسابقات ورزشی را تحت پوشش قرار داشته و با برنامه هایی مدون در اختیار مربیان با تجربه بگذارد تا آنان پشتوانه تیم های ملی بشوند.
به گفته داورزنی، برگزاری این المپیاد علاوه بر ارتقای آمادگی فنی و بدنی ورزشکاران موجب افزایش انگیزه ورزشکاران نوجوان می شود و وزارت ورزش برنامه دارد تا سرمایه گذاری مناسبی برای کشف استعدادهای درخشان ورزشی در سراسر استان کشور کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: از روزهای گذشته مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته های 78 رشته ورزشی تا نیمه بهمن ماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پس از چندین سال وقفه امسال مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در تهران و سایر استان های کشور در حال برگزاری است.
رضا گلمحمدی افزود: با نظر وزارت ورزش و جوانان مسابقات دو ومیدانی، فوتبال، بولینگ، اسنوکر، موتور سواری، گلف، شیرجه و قایقرانی با حضور بیش از 4 هزار ورزشکار در 10 مجموعه ورزشی پایتخت برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان بر سرمایه گذاری و کشف استعدادهای برتر در تهران و سایر استان های کشور برنامه دارد و با برگزاری این المپیاد ورزشی در 31 استان کشور این استعدادها را کشف و پرورش دهد.
در این مراسم اجرای حرکات ورزشی ورزشکاران نونهال و نوجوان کشور و صدای زنگ و ضرب باستانی کاران شکوه خاصی را به این مراسم بخشید و همچنین رژه تیم های شرکت کننده در این مراسم توسط جمعی از ورزشکاران اجرا شد.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.