به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در حاشیه مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور زائران در مراسم اربعین حماسه ای جاودان و فراموش نشدنی را در عرصه جهانی خلق کرد.
وی تصریح کرد: افرادی که به هر دلیلی امسال نتوانستند در کربلا حضور پیدا کنند با شرکت در مراسم پیاده روی اربعین در قالب دسته ها و گروه های عزاداری برای امام حسین (ع) سوگواری کردند.
معاون استاندار تهران افزود: مردم از مسیرهای میدان امام حسین(ع)، جمهوری و امامزاده حسن، ورامین، کهریزک و باقرشهر به سمت حرم عبدالعظیم(ع) وارد شهرری شدند.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در روایات زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را برابر با زیارت سیدالشهدا در کربلا مطرح شده؛ خیل مشتاق به مصداق این روایت برای زیارت در شهرری حضور پیدا کردند.
وی با بیان اینکه تمامی تمهیدات در راستای پذیرایی از زائران و همچنین تدابیر امنیتی پیش بینی شده است، گفت: تمامی دستگاه های خدمات رسان همچون شهرداری، ناجا و سپاه در این زمینه همکاری خوبی را داشتند.
به گزارش ایرنا، کاروان عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) استان تهران با عنوان جاماندگان کربلای حسینی امسال برای ششمین سال پیاپی با پای پیاده عازم حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شدند.
سال گذشته بیش از یک میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال هم در روز اربعین ساعت 6:30 صبح در میدان امام حسین (ع) گرد هم آمدند و به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حرکت کردند.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.