به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با بیان این که رفع مشکلات اقتصادی باید به دغدغه اصلی مسئولان تبدیل شود اظهار داشت: رفع مشکلات اقتصادی مردمی که در برابر تمامی تهدیدها و تحریم ها ایستادگی کرده اند باید به اولویت اصلی مسئولان تبدیل شود و این امر به روحیه انقلابی تمامی مسئولان نیاز دارد.
وی با اشاره به تهدید آمریکا مبنی بر اعمال تحریم های جدید علیه ایران از 13 آبان گفت: ایران از نخستن روزهای پیروزی انقلاب تحت شدیدترین تحریم ها قرار گرفت ، تحریم هایی که اثری بر مقاومت مردم ایران نداشت و این بار نیز بی اثر بودن تحریم های جدید ثابت می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ترامپ هم اکنون نیز با اعمال سیاست های احمقانه در قبال کشورهای جهان حتی در میان همپیمانان خود نیز منزوی است و به تازگی گرفتار جنایت ولیعهد نابخرد سعودی هم شده است.
محمدی تصریح کرد: ملت ایران هرگز از تهدیدها و تحریم های آمریکا هراسی ندارد و بار دیگردر روز 13 آبان پاسخ دندان شکنی به آمریکا داده و فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.
وی گفت: مردم باید بدانند که دشمن با بهره گیری از رسانه های معاند تلاش دارد که مردم را به اعتراض و حرکات ضد انقلابی تشویق کرده و در کشور ایجاد ناامنی کنند که نمونه از این مسائل را در مرزهای کشور شاهد بودیم.
امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: انتقاد ، گلایه و شکایت از عملکرد برخی از دستگاه ها قابل قبول است ولی ملت ایران هرگز فریب فتنه گران و نفوذی های استکبار را نخواهند خورد و اعتراض خود را در بستر قانون بیان می کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به درپیش بودن اربعین حسینی گفت: علما، بزرگان و محبین اهل بیت همواره به پیاده روی اربعین معتقد بوده اند و امروز نیز این عظمت و شکوه که از معجزات حسینی است به منصه ظهور در آمده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.