به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: با وجود این سخنان نابخردانه، مقامات کشورمان از جمله رئیس جمهوری موضع قاطعی در برابر تهدیدهای آمریکا داشتند که نشان از وجود اتحاد و انسجام ملی علیه نظام استکبرای است.
وی ادامه داد: متاسفانه رئیس جمهور دیوانه و مقامات و وزرای آمریکایی در سخنان خود به نظام اسلامی، رهبری، رئیس جمهور و وزیر امورخارجه کشورمان اهانت کردند که در روزهای گذشته با جواب محکم مواجه شدند.
وی اضافه کرد: به برکت اهل بیت و ائمه معصومین (ع) و در سایه هدایت های رهبری و انسجام و وحدت ملی در درون کشور و نظام اسلامی، این تهدیدهای توخالی آمریکا و ایادی آنان با شکستی مفتضحانه مواجه خواهد شد.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور توسط مرحوم آیت الله طالقانی گفت: پس از اقامه این فرضه دینی و اسلامی، نماز جمعه در سراسر کشور به صورت منسجم برگزار شده است.
آیت الله پورمحمدی افزود: نماز جمعه همواره به عنوان فریضه دینی مورد تاکید ائمه معصومین (ع) و قرآن کریم بوده و دارای اجر اخروی و آثار معنوی اجتماعی است.
وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد اضافه کرد: در این عملیات و با حضور رزمندگان و ملت مسلمان ایران، منافقانی که جایی در دل ملت نداشته و درصدد توطئه و ضربه زدن به میهن اسلامی و انقلاب بودند به عنوان ستون پنجم دشمن شکستی تاریخی خوردند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.