محمد امامی امین روز یکشنبه در حاشیه کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه کمربندی جنوب شهرستان پاکدشت، احداث کارخانه تولید لوله در چرمشهر ورامین، شرکت توسعه گردشگری پارس سپنتا مهرآرا ، احداث سیلو و تولید آرد و مواد غذایی و شهرک صنعتی شمس آباد (زون اسقاط خودرو) را از جمله پروژه های و متوقف شده برشمرد.
امامی امین گفت: در صورتی که تولید لوله در چرمشهر ورامین برای انتقال پساب و تصفیه فاضلاب تهران اجرایی شود، انتقال آب تصفیه شده به اراضی کشاورزی تسریع شده و این موضوع می تواند در جهت کاهش فرونشست زمین در ورامین بسیار حائز اهمیت باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تهران علت متوقف شدن این پروژه را افزایش قیمت اولیه مصالح و فوت صاحب اصلی این شرکت عنوان کرد
و افزود: امروز قول مساعد دادند که هر چه زودتر این پروژه به اتمام برسد.
امامی امین در خصوص پروژه کمربندی پاکدشت نیز با بیان اینکه مساحت این کمربندی 32 کیلومتر است که تاکنون زیر سازی شش کیلومتر آن انجام شده است گفت: در سال 91 که عملیات اجرایی این کمربندی آغاز شد مقرر شده بود سرمایه گذار در حدود 23 میلیارد تومان که این کار را نیز انجام دهد.
وی مشکل اساسی این پروژه را ناهماهنگی برخی دستگاهها در دولت وقت اعلام کرد.
امامی امین تصریح کرد: با راه اندازی این کمربندی علاوه بر انتقال بخشی از صنوف مزاحم که از محل واگذاری اراضی به آنجا منتقل می شود، گره ترافیکی که در جنوب شرق استان است از بین می رود.
وی خاطرنشان کرد: در رفع مشکلات ادامه عملیات کمربندی پاکدشت فردا با مسئولان ذیربط جلسه ای برگزار می شود.
تهرام/3036//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.