سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه آتش سوزی ساعت 22 و 34 دقیقه شب گذشته در جاده مخصوص کرج جنب خیابان سپاه اسلام به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه 6 دستگاه تانکر آب و 3 دستگاه خودرو تخصصی فوماتیک و بالابر به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: در محوطه باز یک کارخانه بزرگ تولیدی و صنعتی که در زمینه تولید لوازم خودرو فعالیت می کرد مقدار زیادی لوازم ضایعاتی و همچنین لوازم تولیدی از جمله صندلی و سایر قطعات خودرو دچار آتش سوزی شده بود و شعله های آتش از فواصل دور قابل مشاهده بود.
وی ادامه داد: در همین محوطه کارخانه چندین انبار بصورت قفسه بندی شده و همچنین یک سوله 200 متری وجود داشت که آتش در حال سرایت به این انبارها بود که آتش نشانان وارد عملیات شدند و موفق شدند آتش را در محل مهار کنند.
ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشت خاطرنشان کرد: آتش به این کارخانه بزرگ صنعتی سرایت نکرد و پس از ساعت ها تلاش آتش نشانان عملیات مهار انجام شد و علت وقوع این حادثه در دست بررسی قرار دارد.
همچنین شب گذشته یک کارگاه تولیدی نیز در حوالی میدان امام حسین (ع) در آتش سوخت.
در این حادثه به فردی آسیب نرسید اما این کارگاه تولیدی تقریبا بصورت کامل بر اثر آتش سوزی از بین رفت.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.