سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 2 و 24 دقیقه بامداد حادثه انفجار و آتش سوزی یک منزل قدیمی در شهرک شریعتی خیابان ماهان به سامانه 125 اعلام که بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.
سیدجلال ملکی اظهار داشت: در یک منزل قدیمی 2 طبقه به وسعت 100 متر در طبقه همکف آن بدلیل نشت گاز شهری از یکی از وسایل گازسوز انفجاری رخ داد که بر اثر شدت این انفجار سقف های 2 اتاق طبقه همکف تخریب شد.
وی با بیان اینکه بر اثر این انفجار آتش سوزی روی داد افزود: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و در همان لحظات اولیه یک مرد 40 ساله که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بود را نجات و توسط عوامل اورژانس راهی بیمارستان شد.
ملکی ادامه داد: یک مرد 60 ساله به همراه یک زن 70 ساله در طبقه بالایی این منزل حضور داشتند که دچار ترس و اضطراب شده بودند که توسط عوامل آتش نشانی به سلامت از محل حادثه خارج شدند.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه همچنین 2 دستگاه خودرو سواری بدلیل ریزش مصالح ساختمانی و شکسته شدن شیشه ها دچار خسارت شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان خواست که به هنگام شب و در زمان استراحت حتما از خاموش کردن وسایل گاز سوز غیر ضروری اطمینان داشته باشند و در زمان راه اندازی بخاری ها و سایر وسایل گرمایشی حتما اصول ایمنی را رعایت کنند.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.