به گزارش ایرنا، 26 مهر تا دوم آبان هر سال هفته تربیت بدنی نام دارد.
ولی الله شجاع پوریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری این همایش ها با هدف ترویج و گسترش ورزش همگانی در استان تهران و ایجاد نشاط در اقشار مختلف جامعه است.
وی ادامه داد: همایش پیاده روی خانوادگی صبح روز 26 مهر در ورزشگاه تختی با حضور هزاران نفر از ورزشکاران و مسئولین ادارات تربیت بدنی به عنوان افتتاحیه برنامه های هفته تربیت بدنی برگزار شد.
شجاع پوریان با بیان اینکه همایش ماهیگیری ورزشی روز گذشته در مجموعه ورزشی خوارزم اسلامشهر برگزار شد، گفت: همچنین برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در سه پارک پرواز، لاله و پامچال با حضور اقشار مختلف شهروندان از دیگر برنامه های دیروز بود.
به گفته وی، برگزاری همایش ویژه دانش آموزان استثنایی در مجتمع آموزشی شهید اصلانی با حضور پرشمار این دانش آموزان همراه بود.
رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران با بیان اینکه ارتقای سلامت بانوان و توسعه ورزش در بین آنها از اهداف هیات استان تهران می باشد تاکید کرد: همایش پیاده روی ویژه بانوان نیز در تاریخ 30 مهر در یکی از پارک های بانوان تهران برگزار خواهد شد.
شجاع پوریان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی و دارت کارکنان دولت در سالن نصر و مسابقات ویژه بسیجیان همزمان با هفته تربیت بدنی دیگر اقدام هیات همگانی استان تهران در هفته تربیت بدنی است.
وی از همه شهروندان تهرانی دعوت کرد تا در همایش ها و مسابقات تخصصی ویژه هفته تربیت بدنی که باعث افزایش نشاط در جامعه می شود، شرکت کنند.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.