محمد عباسی روز شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح رایگان خدمات کلینیک دندانپزشکی در این شهرستان از سوی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و با مشارکت مرکز بهداشت ارومیه و بوکان در قالب طرح تحول نظام سلامت اجرا شد.
وی با بیان اینکه خدمات ارایه شده این کلینیک سیار تنها به مناطق کمتر برخودار که دسترسی کمتری به خدمات دندانپزشکی دارند ارائه می شود، اضافه کرد: خدمات ارایه شده به متقاضیان توسط یک دستگاه خودروی مجهز به تجهیزات دندانپزشکی و به مدت 10 روز کاری با استقرار در مراکز هدف اجرا شد.
عباسی افزود: یک نفر از دندانپزشکان شاغل در مرکز بهداشت بوکان و یک نفر دستیار و همکار مرکز بهداشت استان در این طرح خداپسندانه مشارکت کردند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان اظهار کرد: ترمیم و پرکردن دندان، جرم گیری، آمالگام، کشیدن دندان و کامپوزیت از جمله خدمات دانپزشکی ارائه شده به مراجعان بود.
وی در خصوص خدمات دندانپزشکی در واحدهای تحت مدیریت شبکه بهداشت و درمان بوکان نیز بیان کرد: خدمات دندانپزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری با تعرفه دولتی و برای جامعه هدف شامل دانش آموزان زیر 14 سال و زنان باردار و شیرده به صورت رایگان در این واحدها ارائه می شود.
به گزارش ایرنا، این طرح در مناطق محروم آذربایجان غربی به صورت گردشی اجرا می شود.
7510/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.