به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های این هفته نماز جمعه فیروزکوه اظهار داشت: نخبگان جامعه نباید در مباحث علمی و تخصصی خود غرق شوند و اظهار نظر درباره حیات سیاسی جهان اسلام و کشورمان در حوزه های استقلال، عدالت، پیشرفت و آسیب ها را فراموش کنند.
وی با بیان اینکه مهمترین کار دشمن تصویرسازی غلط است افزود: دشمنان شرایط را طوری نشان می دهند که مردم ایران به زودی دست از شهدا و انقلاب خود کشیده و رویکردشان به سمت غربی ها تغییر می کند.
خطیب نماز جمعه فیروزکوه ادامه داد: مردم و نخبگان کشورمان باید با حضور فعال در عرصه های علمی، سیاسی، اقتصادی و ... مقابل این تصمیم دشمن ایستاده و ولایتمداری خود را در جهان متبلور کنند.
وی با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین اظهار داشت: هیچ دستگاه دولتی در خصوص این همایش عظیم تبلیغاتی نداشته است و مردم با حضور در این حماسه با شکوه به دنیا ثابت می کنند که عاشورای حسینی را الگوی خود قرار داده اند.
به گفته امام جمعه فیروزکوه، مهمان نوازی عراقیان از مسافران اربعین بیانگر وحدت و همدلی مسلمانان به ویژه شیعیان در مقابل استکبار جهانی است.
وی خاطرنشان ساخت: ایران اسلامی در قبال زیاده خواهی دشمنان می ایستد و بی شک در مقابل ترورهایی که در دنیا انجام می شود، ساکت نمانده و پاسخ تروریست ها را خواهد داد.
تهرام/9897/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.