به گزارش ایرنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری در بین الصلاتین نماز جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن به ویژه آمریکا از راه های گوناگون به دنبال لطمه زدن به جمهوری اسلامی ایران است، افزود: دشمن با استفاده از جنگ نرم، هجمه فرهنگی و فضای مجازی می خواهد جوانان و نوجوانان کشور را به انحراف بکشاند.
وی اظهار داشت: نسل اول انقلاب دشمن را از خانه راندند و ما نیز باید اجازه ورود دشمن از پنجره را ندهیم تا شاهد ایجاد تاریخ اندولس و اسپانیای فعلی و انحراف های بعد از مشروطیت نشویم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر بیداری و آگاهی بیش از پیش مردم در برابر توطئه های دشمن یادآوری کرد: استکبار برای لطمه زدن به کشور، جنگ اقتصادی را شروع کرده و از راه تحریم‌ها به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.
آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: دشمن از ایجاد توطئه بین مردم ایران به ویژه آذربایجان و تبریز نتیجه نمی گیرد چراکه در طول تاریخ مردم این خطه همیشه با وحدت و همبستگی پای انقلاب ایستاده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود برخی مشکلات اقتصادی در جامعه را ناشی از ضعف مدیریت اعلام کرد و گفت: بخشی از مشکلات و گرانی‌ها نیز ناشی از تحریم ها و توطئه های دشمنان خارجی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کشف انبارهای حاوی کالاهای احتکار شده از جمله برنج، آرد و میلگرد در نقاط مختلف کشور افزود: عده‌ای از محتکران و مفسدان اقتصادی شناسایی و دستگیر شده‌اند.
آیت الله مجتهدشبستری افزود: برخورد با این مفسدان اقتصادی و محتکران بزرگ که به اقتصاد کشور لطمه می زنند جزو مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده و قوه قضائیه باید به شدت و قاطعیت با آنان برخورد کند.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.