امام جمعه شاهین دژ گفت: ایمان و اعتقاد مردم به خدا و نظام رمز اصلی فتح خرمشهر بود.
 حجت الاسلام فصیح نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: ایمان و اعتقاد مردم به خدا، و نظام، رهبری امام خمینی (ره) و تکیه بر قدرت خود رمز اصلی فتح خرمشهر بود.
 حجت الاسلام فصیح نیا به پیام حماسه آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: پیام اول حماسه خرداد امید بخشی و تزریق امیدبه تمام مستضعفان جهان بوده که نشان داد با ایمان قلبی می توان در مقابل ابر قدرت ها ایستادگی کرد.
 امام جمعه شاهین دژ ادامه داد: حماسه سوم خرداد به دنیا نشان داد با وجود ورود به داخل خاک ایران به دلیل برخورداری ایرانیان از نیروی قوی ایمان و اتحاد انها نمی توانند بر مردم ایران نفوذ وغلبه کنند.
 وی به نقش رهبری آگاهانه امام خمینی (ره) در آزاد سازی خرمشهر اشاره و خاطر نشان کرد: پشت هر پیروزی که به دست یک ملت اتفاق می افتد وجود رهبری قدرتمند و آگاه است و امام خمینی (ره) نیز با رهبری قدرتمند، آگاه و شایسته نقش بسزایی در آزاد سازی خرمشهر و دیگر پیروزی های رزمندگان اسلام داشتند.
حجت الاسلام فصیح نیا گرامیداشت روز سوم خرداد را وظیفه همه آحاد مردم دانست و اظهار کرد: روز سوم خرداد به دلیل تزریق امید در بین مردم، اهمیت ملی و منطقه ای و زمینه ساز پیروزی های بعدی رزمندگان اسلام، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
 وی جنگ امروز را جنگ نرم دانست و خاطر نشان کرد: کشور ما جنگ سخت را پشت سر گذاشته و اکنون در حال مبارزه با جنگ نرم است و زمانی می توان در بحث علم، هسته ای و تکنولوژی موفق شد که همچون جنگ سخت با اعتقاد قوی با دشمن مقابله کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.