بدون شک در میان آموزه های امام یکی از آنها بیش از بقیه با مأموریت شهرداری عجین بود که خدمت بدون منت به مردم ایران و به خصوص مستضعفین است؛ مطلبی که امام اصرار داشتند همه مسئولین در این مسیر قدم بردارند و امروز هم شهرداری تلاش دارد که این خواسته امام را محقق کند.

شهردار تهران گفت: خدمت بدون منت به مردم و به خصوص مستضعفین یکی از آموزه های امام خمینی (س) بود که با مأموریت شهرداری عجین است.

محمد علی نجفی در تجدید میثاق مدیران و کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر با آرمان های امام خمینی، گفت: وقتی صحبت از انقلاب و فجر انقلاب می شود پیش از هر چیزی نام و یاد بزرگ مرد تاریخ انقلاب را به یاد می آورد که با روش و منش خود نه تنها ساختار سیاسی کشور را متحول کرد، بلکه فرهنگ، عدالتخواهی، استقلال طلبی، مبارزه با فساد را در جامعه نهادینه کرد.

شهردار تهران تأکید کرد: بدون شک در میان آموزه های امام یکی از آنها بیش از بقیه با مأموریت شهرداری عجین بود که خدمت بدون منت به مردم ایران و به خصوص مستضعفین است؛ مطلبی که امام اصرار داشتند همه مسئولین در این مسیر قدم بردارند و امروز هم شهرداری تلاش دارد که این خواسته امام را محقق کند.

وی افزود: گرچه ممکن است با بی انصافی مواجه شوند، اما همکاراران ما در شهرداری تهران تحت تأثیر القائات قرار نگرفته و نخواهند گرفت و همچنان به خدمت بدون منت به مردم تهران ادامه می دهند. کارکنان شهرداری محل کار خود را محراب خدمت تلقی می کنند و عبادت خودشان را جز در خدمت به خلق نمی دانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.