به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین جمال هادیان در خطبه های این هفته نماز جمعه دماوند اظهار داشت: این حادثه کوچک اما فجیع، پرده بزرگی از چهره مدعیان مبارزه با تروریسم و حقوق بشر برداشت.
وی تصریح کرد: اگر این فعال رسانه ای در روزنامه واشنگتن پست صاحب ستون تحلیلی نبود و به اخوان المسلمین تعلق نداشت؛ او هم تا به حال مثل هزاران منتقد و مخالف دولت سعودی در زندانهای مخوف این رژیم کشته شده بود.
امام جمعه موقت دماوند در ادامه با اشاره به دیدار و سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع نخبگان علمی کشور، اظهار داشت: معظم له بیان کردند که ما 200 سال به دلیل بی اعتنایی به نخبگان و استعدادهای ایرانی از قافله علم دنیا عقب مانده ایم، این درحالی است که در گذشته با وجود اندیشمندانی همچون فارابی، ابن سینا، خوارزمی و ... رشد علم رونق بیشتری داشت.
وی عنوان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم و باید دستاوردهای جمهوری اسلامی و انقلاب را به نسل های آینده و جوانان امروز تبیین کنیم.
حجت الاسلام هادیان افزود: ملت مسلمان ایران صاحب سند پیشرفت کشور در افق 50 ساله براساس الگویی کاملا اسلامی و ایرانی است که می تواند کشور را در سال 1450 از همه لحاظ توسعه دهد.
وی گفت: این سند بالادستی در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هفت سال تلاش بی وقفه چند هزار تن از صاحب نظران و استادان دانشگاهی و حوزوی تهیه و تنظیم شده است و پیام هایی دارد.
امام جمعه موقت دماوند پیام اقتدار را از جمله پیام های این سند بیان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با ابلاغ این سند در شرایط کنونی که ترامپ از پایان جمهوری اسلامی سخن می گوید، نه تنها تعبیر وارونه خواب وی را به رخ دنیا کشیدند بلکه از برنامه های توسعه ای ایران نیز رونمایی کردند.
وی بیان کرد: ابلاغ این سند به ملت ایران و همه جهان نشان داد، رهبر حکیم و مدبر انقلاب اسلامی در راس نظام قرار دارد و با همه مشغله و دغدغه ها، نسبت به امور دراز مدت و کلان کشور غفلت نمی کنند.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.