به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، مجتبی سالک افزود: این موکب آمادگی پذیرایی روزانه از 10 هزار نفر را دارد.
وی اظهارداشت: موکب علی بن موسی الرضا (ع) در مسیر شهر نجف به کربلا در کنار عمود 707 و در مساحتی به وسعت 6 هکتار برپا شده است.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این موکب امکاناتی شامل 6 هزار متر خوابگاه، 375 متر مربع درمانگاه، 90 دستگاه حمام و 120چشمه سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است.
سالک گفت: امسال هزینه های موکب علی بن موسی الرضا (ع) با کمک خیرین شهر تهران تامین و حدود 400 نفر خادم با تجربه جهادی از کارکنان شهرداری به صورت افتخاری برای حضور در این موکب گزینش شده و با هزینه خودشان در این موکب ها حاضر می شوند و هیچ گونه حقوق، دستمزد یا حق ماموریتی دریافت نخواهند کرد.
وی از برپایی کلینیک درمانی با همکاری بسیج شرکت شهر سالم خبر داد و خاطرنشان کرد: با کمک خیرین بیش از 375 متر مربع فضای درمانی دائمی در این موکب احداث شده و 25 نفر پزشک مجرب شامل جراح، پزشک عمومی، زنان، اطفال، ارتوپد، دندانپزشک و پرستار به منظور درمان زائران حسینی در این درمانگاه ها حضور پیدا می کنند.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران به اقدامات فرهنگی بسیج شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: فضا سازی محیطی فرهنگی، برگزاری نمازهای جماعت در سه نوبت، برپایی مراسم ها و هیئات با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارات علیهم السلام و سخنرانان برجسته کشور، برپایی غرفه های احکام ویژه بانوان و آقایان، غرفه خیاطی، تعمیر کیف و کفش، تعمیر ویلچر، چادر ماساژ و طب اسلامی و آریشگاه مردانه از جمله اقدامات فرهنگی است که در این ایام انجام می شود.
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.