معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه نزدیک به سه هزار نفر در شهرداری کارت نمی‌زدند، گفت: با اجرای "پروژه طرح ساماندهی حضور کارکنان" این رقم را به ۲۱۶ نفر رساندیم اما هنوز مدیران شهرداری کارت نمی‌زنند.

به گزارش جماران، ابراهیم شیخ (معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران) با اشاره به انجام پروژه "طرح ساماندهی حضور کارکنان" گفت: بررسی‌های ما نشان داد که نزدیک به ۲۷۳۴ نفر در شهرداری تهران کارت نمی‌زدند و حقوق این افراد به صورت کامل پرداخت می‌شد. البته این عدد شامل مدیران ارشد شهرداری تهران که کارت نمی‌زنند، نمی‌شود.

 معاون شهردار ادامه داد: در پروژه طرح ساماندهی حضور کارکنان در محل کار، تک تک این افراد شناسایی شدند و  تعداد این افراد به ۲۱۶ نفر کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر افرادی که بدون "زدن کارت" وارد شهرداری می‌شوند، اغلب افرادی هستند که دارای بیماری صعب‌العلاج  بوده یا بیماری‌های سختی مانند سرطان و غیره دارند.

 شیخ با بیان اینکه کارکنان مبتلا به بیماری‌های سخت امکان حضور در محل کار را ندارند، افزود: این افراد به علت بیماری امکان حضور مستمر در محل کار خود را ندارند. البته پرونده پزشکی این افراد در شرکت شهر سالم و کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افرادی هستند، که در جای دیگر مشغول به کار بوده، اما بدون حضور در شهرداری فقط حقوق می‌گیرند، گفت: در برخی از ساختمان‌های شهرداری تهران، به علت کم بودن تعداد کارمندان، نصب دستگاه کارت خوان منطقی نیست. درحال حاضر براساس اطلاعاتی که به ما رسیده است، تمام کسانی که از شهرداری حقوق می‌گیرند مشغول به کار هستند. اگر ساعت کار رد نشود، حقوقی برای آنها واریز نخواهد شد، یعنی  اگر کسی سر کار نیاید حقوق نمی‌گیرد. البته مدیران شهرداری تهران کارت نمی‌زنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.