به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، محمد جواد شیرازی اظهار کرد: شهروندان در صورتی که از نیروهای خاطی شهربان و معبربان شهر تهران شکایتی دارند می توانند در ساعات اداری به آدرس خیابان بهشت، ضلع جنوبی پارک شهر، جنب در اصلی شهرداری تهران، اداره رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی مراجعه کنند.
شیرازی گفت: لیست مشخصات کامل شهربانان و معبربانان به تفکیک منطقه و ناحیه به همراه عکس، تهیه شده و شهروندان می توانند در زمان مراجعه افراد متخلف را شناسایی و معرفی کنند.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران افزود: به شکایات مردمی در خصوص ایجاد ناهنجاری، برخورد نامناسب با بساط گستران و یا هرگونه درخواست توسط شهربانان و معبربانان شهرداری تهران، بدون چشم پوشی رسیدگی و حقوق تضیع شده شهروندان احیا خواهد شد.
وی گفت: همچنین از نیروهای خدوم و پاکدست شهربان و معبربان شهرداری که در انجام ماموریت ها و وظایف محوله زحمات زیاد و دشواری را متحمل می شوند تقدیر و تشکر کرده و به زودی مامورین برگزیده معرفی و تشویق خواهند شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.