به گزارش روزیکشنبه ایرنا، در این مراسم امیرالله حقیقی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پردیس معرفی و از زحمات مرتضی حیدری فرماندار سابق پردیس قدردانی شد.
امام جمعه پردیس، در این آیین مشورت با صاحب نظران را از مهم ترین عوامل موفقیت فرماندار سابق این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: حیدری با استفاده از افراد صاحب نظر در امور مختلف برای پیشبرد اهداف نظام و شهرستان کارها را بهینه کرد.
حجت الاسلام حسین توسلی افزود: مسئولین شهر پردیس به دور از گرایش‌های سیاسی و علایق و سلایق، اتحاد و انسجام دارند و برای شهرستان کار می‌کنند، باید این روند ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به مشکلات شهر پردیس اظهار داشت: مشکل مسکن های مهر نیمه تمام ، قرارداشتن 85 درصد از جغرافیای منطقه در حیطه حفاظت اداره محیط زیست و مشکلات مالی 3 هزار واحد تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل مورد توجه فرماندار جدید قرار گیرد.
مرتضی حیدری فرماندار سابق شهرستان پردیس ضمن تشکر از حضور نمایندگان مجلس و مسئولین ادارات شهرستان در این مراسم اظهار داشت: طی 5 سال گذشته بیش از 6000 میلیارد تومان توسط دولت در شهرستان پردیس هزینه شده و بیش از 181 پروژه عمرانی در این مدت به بهره برداری رسیده است.
امیرالله حقیقی فرماندار جدید شهرستان پردیس دراین مراسم عنوان کرد: با همدلی و تعامل بین مردم و مسئولین و حمایت دولت مشکلات شهرستان را پی گیری می‌کنیم، مردم ولی نعمتان ما هستند و تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم را سرلوحه امور قرار می‌دهیم.
امیرالله حقیقی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پردیس پیش از این فرماندار اسلامشهربود و مرتضی حیدری فرماندار سابق شهرستان پردیس در سمت مدیر کل ستاد بحران استانداری انجام وظیفه خواهد کرد.
در این مراسم معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری پردیس، معاونت مالی فرمانداری ، بخشدار بومهن، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر پردیس و بومهن، دادستان شهرستان پردیس ، روسای ادارات و خانواده معظم شهدا و جانبازان حضور داشتند.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.