به گزارش ایرنا، امام جمعه مهاباد روز پنجشنبه در این دیدار که فرماندار این شهرستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند، گفت: جانبازان، شهدا و ایثارگران با فداکاری خود نظام و ملت را بیمه کردند و اگر مقاومت دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نبود، دشمنان هر روز فکر حمله به ایران را در سر می پروراندند.
ماموستا ملاقادر سهرابی افزود: تکریم جانبازان انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسوولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
وی با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی بیان کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان در اجرای فرامین الهی در جامعه اسلامی پیشگام هستند.
ماموستا سهرابی همچنین روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان را بسیار ارزشمند دانست و یادآور شد: این روحیه برای همه ما عبرت انگیز است و باید الگویی برای جوانان ما باشد.
فرماندار مهاباد نیز در این دیدار گفت: پیشرفت در حوزه های مختلف و امنیت و آرامش در اقصی نقاط میهن عزیزمان را مدیون و مرهون ایثارگری ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران عزیز هستیم.
ایرج شجاعی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا مایه دلگرمی مسوولان و یک افتخار بسیار بزرگ برای ما به شمار می رود زیرا دیدار از آنان برای ما برکت و سبب فعالیت بیشتر در رسیدگی به امور و حل مشکلات مردم می شود.
به گزارش ایرنا فتاح غلیفانی سال 1366 در سومار و بر اثر انفجار مین یکی از چشمان خود را از دست داد و به مقام جانبازی نایل شد.
همزمان با هفته دفاع مقدس امسال بیش از 42 عنوان برنامه محوری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان مهاباد در حال برگزاری است.
یادواره شهدا، سرکشی از خانواده های شهدای دفاع مقدس، دیدار نیروهای نظامی و انتظامی با امام جمعه، به صدا درآمدن زنگ مدرسه و برگزاری برنامه های ورزشی از برنامه های شاخص این هفته است.
مهاباد با 237 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و 765 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.