بهمن گوهری نیلی روز شنبه در گفت و گو با خبر نگار ایرنا اظهارداشت: هزینه متوسط خرید هر رشته سرعت گیر پلاستیکی معادل 25 میلیون ریال و عمر مفید آنها 6 ماه تا یکسال است.
وی ادامه داد:هزینه بالا و عمرکوتاه بهره برداری دلیل اصلی ما برای تعویض آنها با سرعت گیر آسفالتی است.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر پردیس گفت: هزینه ساخت و رنگ آمیزی هر سرعت گیرهای آسفالتی 70 میلیون ریال با بهره برداری مادام العمر است و نسبت به مدل پلاستیکی صرفه اقتصادی و امنیت بیشتری دارد و تاکنون بیش از 70 درصد کار تعویض سرعت گیرهای پلاستیکی این شهر انجام شده است.
وی افزود: در راستای ارتقای ایمنی شهروندان و کاهش سوانح رانندگی از ابتدای سال جاری با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی در 114 نقطه شهرستان پردیس سرعت‌گیر جانمایی و نصب شده است.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر پردیس در ادامه با اشاره به نصب تابلوهای هشدار در نزدیکی سرعت گیر معابر شهری خاطر نشان کرد: به منظور ارتقای ایمنی و سهولت در رانندگی شهروندان در نزدیکی سرعت گیر معابر تابلو علائم هشدار دهنده سولار 'چشمک زن' و معمولی نصب شده است تا رانندگان با سرعت کمتر و احتیاط بیشتری در خیابان‌های شلوغ تردد کنند.
وی گفت: خودروهایی که شاسی و بدنه ضعیف و سیستم تعلیق بسیار ساده دارند درهنگام عبور از سرعت گیرها با سرعت بالا آسیب دیده و صدمات جبران ناپذیری به آنها وارد می‌شود.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر پردیس اظهار داشت: به منظور پیشگیری از حوادث شهری، رانندگان به علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوی‌های هشدار در مناطق پر تردد شهر توجه کنند.
تهرام/9441 /1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.