به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ساسان مسعودی با اشاره به طرح استقبال از مهر اظهار داشت: این طرح شامل فعالیت های مختلف عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و امورشهری است که بر اساس تعامل مدیریت شهری، راهور و آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است.
وی افزود: رنگ آمیزی، آسفالت، تجهیز سرویس های بهداشتی، رفع مشکلات عمرانی و اصلاح هندسی معابر خیابان های منتهی به این مدارس با همکاری راهنمایی و رانندگی انجام شده است.
مسعودی تصریح کرد: علاوه بر این ایمن سازی ترافیکی محورهای اصلی و منتهی در قالب خط کشی بلوک عابر پیاده، خط کشی کلمات نوشتاری، نصب تابلو گذر دانش آموز، تابلو گذرگاه عابر پیاده، بهسازی سرپناه های ایستگاه های اتوبوس و نوسازی استوانه های ایمنی نیز در طول سال تحصیلی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.
قائم مقام شهرداری منطقه 20 اضافه کرد: هم اکنون همکاری خوبی بین معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و مامورین راهنمایی و رانندگی در ‌خصوص حضور مؤثر در نقاط حادثه خیز شهرری وجود دارد.
وی گفت: در هفته نخست مهرماه نیز با همکاری شهرداری و پلیس راهور، گشت ویژه ترافیکی در معابر مستقر می شود تا وضعیت ترافیکی معابر کنترل و هر گونه وضعیت غیرعادی تردد به ستاد مرکزی بازگشایی مدارس و مرکز نظارت و کنترل ترافیک اعلام شود.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
9338/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.