به گزارش ایرنا، مرتضی الویری روز سه شنبه در هشتاد و نهمین جلسه شورا نسبت به لزوم واریز منابع درآمدی به حساب خزانه شهرداری و حساب های مورد تایید شورا تذکر داد و افزود: به موجب قانون تمام واحد های شهرداری اعم از شهرداری های مناطق، شرکت ها و موسسات وابسته و سازمان های تابعه بایستی منابع درآمدی خود را مستقیما در چارچوب قوانین و مقررات صرفا به خزانه شهرداری و حساب های شهرداری مورد تایید شورا واریز کنند و واریز این وجوه به حساب های متفرقه ممنوع است.
وی ادامه داد: بر طبق اطلاعات واصله، برخی واحد ها این مهم را انجام نداده اند و این امر موجب عدم شفافیت شده است.
الویری تصریح کرد: به شهرداری تهران متذکر می شود مفاد تبصره یک بودجه سال 97 شهرداری تهران را رعایت کند.
وی همچنین گفت: حدود 5 درصد درآمد های غیرنقد شهرداری در 6 ماه نخست سال محقق شده یعنی 200 میلیارد تومان از 4 هزار میلیارد تومان مصوب که این موضوع قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: در این راستا در یک هفته گذشته دستور العمل تحقق منابع غیر نقد از سوی کمیسیون برنامه و بودجه شورا تهیه شده و امیدواریم با تصویب دستور العمل در صحن شورا شاهد تحول جدی در تحقق منابع غیر نقد در 6 ماهه دوم باشیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه نسبت به لزوم واریز منابع درآمدی به حساب خزانه شهرداری و حساب های مورد تایید شورا تذکر داد و گفت: متاسفانه به تبصره یک بودجه سال 97 عمل نشده است. به موجب این تبصره تمام واحد های شهرداری اعم از شهرداری های مناطق ، شرکت ها و موسسات وابسته و سازمان های تابعه بایستی منابع درآمدی خود را مستقیما در چارچوب قوانین و مقررات صرفا به خزانه شهرداری و حساب های شهرداری مورد تایید شورا واریز مکنند و واریز این وجوه به حساب های متفرقه ممنوع است.
تهرام/9343/3225 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.