عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت از بی توجهی و طولانی شدن تدوین اساسنامه شرکت سهامی خاص نیروهای حجمی شهرداری در راستای رفع مشکلات جامعه کارگری شهرداری به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه تدوین اساسنامه ساماندهی شرکت های حجمی شهرداری رشت بسیار طولانی شده است، اظهار کرد: عملکرد حامد اخوان معاون برنامه ریزی شهرداری رشت در این باره بسیار سهل انگارانه و پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه کارگران حجمی شهرداری رشت بارها به واسطه برخی از تبعیض ها و مشکلات معیشتی به اعضای شورا مراجعه کرده اند، گفت: از ابتدای فعالیت شورای پنجم رشت این مبحث مطرح شده اما معاون برنامه ریزی شهرداری رشت تاکنون هیچ اقدامی در این باره انجام نداده است.


شیرزاد با اشاره به اینکه تشکیل شرکت سهامی خاص ساماندهی‌نیروهای حجمی شهرداری رشت نقش موثری در رفع مشکلات نیروهای شرکتی ایفا می‌کند، افزود: مشکلات نیروهای حجمی شهرداری رشت در مباحثی از جمله میزان دریافت حقوق، حق اضافه کاری و غیره بارها مطرح شده و رفع این مشکل از دغدغه های اعضای شورای شهر رشت است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت بیان کرد: انتظار دارم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا این مبحث را پیگیری و با اقدامات سهل انگارانه در این حوزه برخورد کند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.