به گزارش ایرنا، طاهره شمشیری روز شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در این ارتباط چندی پیش نیز هشدار ورود قابل توجه نیروهای مامور به خدمت به شهرداری بوشهر ارائه شد ولی توجهی به آن نشد.
وی یادآورشد: با این وجود بر اساس گزارش ها و مستندات موجود امسال 12 نیروی مامور به خدمت از دیگر شهرداری‌های استان بدون مجوز جذب شهرداری بندر بوشهر و سازمان‌های وابسته شده اند.
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر اظهارداشت: در حالی که استخدام و بکار گیری نیروی جدید در شهرداری‌ها به استناد آئین نامه‌ها و احکام اداری ممنوع است و 70 درصد کارکنان باسابقه شهرداری بندر بوشهر قراردادی هستند جذب 12 نیروی یاد شده و قرار گرفتن آنها در پست‌های استخدامی خلاف قانون و ظلم و جفا در حق سایر کارکنان زحمتکش شهرداری است .
شمشمیری گفت: این استخدام‌ها در نهایت نتیجه ای جز فربه‌تر شدن بدنه شهرداری و افزایش هزینه‌ها ندارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای بوشهر گفت: در صورت عدم جلوگیری از این امر یا ادامه این روند، مستندات لازم در اختیار مقام های ذی‌صلاح و افکار عمومی قرار داده می‌شود زیرا پذیرش اینگونه نیرو در هیچگونه قاعده تعاملی نمی‌گنجد.
شمشیری ادامه داد: ارتقا سطح بهره‌وری در شهرداری، هدف اصلی است و برای تحقق این امر باید کارآفرینی صورت بگیرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: در خیابان مطهری (باغ زهرا ) به سبب وجود چند مرکز تجاری و اداری شاهد گره ترافیکی بسیار شدید هستیم که در این راستا باید نسبت به احداث پاریکنگ طبقاتی در این محدوده اقدام شود.
کیوان هاشم‌زاده ادامه داد: ایجاد فضای سبز و تفریحی در محلات تنگک نیز یکی از دغدغه‌های جدی اعضای شوراست که با پیگیری‌های انجام شده مراحل آخر واگذاری چهار هکتار زمین به شهرداری بوشهر در حال انجام است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.