به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه پیشوا که در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) برگزار شد اظهار داشت : در شرایطی که دشمنان تمام توان خود را در صدمه زدن به مردم و انقلاب معطوف داشته اند ، این مردم هستند که باید در حق خود منصف باشند و به یکدیگر رحم کنند.
وی با اشاره به تلاش مسئولان در کشف انبارهای کالای احتکار شده افزود: این که گفته می شود کالاهای احتکار شده روانه بازار شده و در اختیار مردم قرار می گیرد سخنی است که نشانه های عملی شدن آن تا کنون مشخص نشده است ، این که شرکت ایران خودرو ماشین ها را انبار کرده و در اختیار مردم قرار نمی دهد خود نوعی احتکار است.
وی اظهارداشت: درست است که وضعیت سخت و دشواری پیش رو داریم اما باید در همین شرایط هم دست دیگران را بگیریم چرا که اگر به یکدیگر رحم کنیم ، خداوند هم به ما رحم می کند.
باقری با اشاره به برگزاری جلسه سئوال از رئیس جمهورتصریح کرد: طرح سئوال از رئیس جمهور نشان دهنده اوج دموکراسی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و ثابت کرد به راستی مجلس در رأس تمامی امور است.
وی افزود : گرانی و رکود حاکم بر جامعه نشان می دهد وضعیت خوبی در اقتصاد کشور وجود ندارد ، دولت باید به فکر ترمیم کابینه باشد و تیم اقتصادی قوی و همدل و همراه برای مدیریت مسائل کشور بگمارد.
امام جمعه پیشوا گفت: نمایندگان دولت اعم از وزرا، استانداران،فرمانداران و سایر مسئولان باید پای صحبت های مردم نشسته و از نزدیک مشکلات آنان را درک و برای رفع این مشکلات چاره ای بیاندیشند.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.