مادربزرگ گفت: «خدا دوست دارد که شما با همه حیوانات مهربان باشید. خدا، صدای بلند و بداخلاقی و داد و بیداد را دوست ندارد!» پیشی شیر می خورد، جوجه ها بازی می کردند و من و حسین می خندیدیم. همانطور که خدا دوست دارد.

آنچه خواندید بخشی از داستان فرشته ها در شماره 501 هفته نامه «دوست خردسال» بود که به تازگی انتشار یافته است.

در ابتدای این شماره داستان «گورخر فیل خوار» را می خوانید، داستانی درمورد رهاشدن گورخر زرنگ از دست شیر گرسنه. «باد و پیراهن من» شعری از افسانه شعبان نژاد و داستان مصور و خواندنی «بازیگر مناسب» با تصویرگری توکا نیستانی هم از بخش های دیگر این شماره 26 صفحه ای دوست خردسال است.

بازی، سرگرمی و کاردستی هم از بخش های مورد علاقه خردسالان است که مانند همیشه در این شماره نیز درنظر گرفته شده است. ضمنا شعر کودکانه با عنوان ترانه ها از مصطفی رحماندوست، تزئین بخش صفحه آخر این شماره دوست خردسال است.

در اولین صفحه، داخل جلد رو، یا این پیغام روبرو خواهید شد: «پدر و مادر عزیز، مربی گرامی؛ این مجموعه ویژه خردسالان طراحی شده است. علاوه بر جنبه های آموزشی، تفریحی و سرگرمی، افزایش مهارت های عملی خردسالان از اهداف اصلی آن است. بریدن، جداکردن، رنگ آمیزی، حتی خط خطی کردن و هرگونه فعالیت پیش بینی نشده از طرف کودک، می تواند یه ایجاد ارتباط، اعتماد به نفس، شادی و رشد خلاقیت او کمک کند. او را در شیوه استفاده از مجله آزاد بگذاریم. تنها به عنوان پیشنهاد و راهنمایی، در بعضی از صفحات مجله، توضیحات کوتاهی ارائه شده است.»

سردبیری این مجموعه بر عهده افشین اعلا و مرجان کشاورزی آزاد بوده و تصویرگر و صفحه آرای آن به ترتیب محمد حسین صلواتیان و مجتبی صلواتیان می باشند. صاحب امتیاز و مدیر مسئول «دوست خردسال»، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) است و لیتوگرافی و چاپ این مجموعه زیر نظر موسسه چاپ و نشر عروج به انجام می رسد.

این مجله هم اکنون با قیمت 700 تومان در فروشگاه های محصولات فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و دیگر نمایندگی‌های مجاز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

برای سفارش یا کسب اطلاع بیشتر نیز می توانید با شماره تماس های 66701297 و 66706833 تماس حاصل فرمائید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.